• Відділ програмного забезпечення: 0542 770 763
  • Магазин: 0542 619 900
  • Відділ поліграфії: 0542 770 469

АВТОМАТИЗАЦІЯ ОБЛІКУ І СТВОРЕННЯ ПРОГРАМ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

Наша компанія розробляє та впроваджує унікальні програмні комплекси обліку та управління підприємством на базі платформи «BAS» для підприємств будь-яких форм власності та видів діяльності: виробництво, торгівля та послуги, будівництво, громадське харчування, бюджетна організація, сільське господарство.

Ми розробляємо та впроваджуємо не лише бухгалтерські облікові системи, а використовуємо їх як основу для побудови на підприємствах замовників комплексів із бюджетування, планування та фінансового управління.
Якщо Ви плануєте автоматизувати облік на Вашому підприємстві, то ми допоможемо Вам:
— обрати програмний продукт;
— впровадити проект у межах типових рішень чи розробити унікальну конфігурацію;
— навчити Ваш персонал;
— отримувати консультації щодо ведення обліку.

Якщо Ви вже використовуєте продукти сімейства програм «1С:Підприємство» ми допоможемо перейти на програмні рішення нового покоління лінійки «BAS»,  також забезпечимо максимально комфортний і безпроблемний міграційний процес, без втрати важливих даних, які накопичилися за час використання продукту минулого покоління.

Наші фахівці можуть якісно розробляти спеціалізовані конфігурації під вимоги облікової специфіки Вашого підприємства, ґрунтуючись на багаторічному успішному досвіді роботи.

Девіз фірми «КІТ – НЕМОЖЛИВОГО НЕ ІСНУЄ!» у цьому напрямі діяльності якнайкраще характеризує наш підхід до проектів. На початку 2000 років реалізовано проект зі створення програми обліку та управління на Качанівському газопереробному заводі (м. Охтирка), а в період 2001-2003 р. НВТ «КІТ» Лтд. працювало над ще складнішим проектом зі створення автоматизованої системи управління підприємством на найбільшому управлінні АТ «Укрнафта» – НГВУ «Охтирканафтогаз».

Наразі програмний відділ НВТ «КІТ» розробляє та впроваджує унікальні за складністю програмні комплекси на базі продуктів сімейства «BAS». Наші програми працюють на ключових підприємствах сумського регіону: АТ «Технологія», що спеціалізується на виробництві закупорювальних і пакувальних матеріалів, ТОВ «Гуала Кложерс Україна», що спеціалізується на виробництві ковпачкової продукції, ПАТ «Сумигаз», компанія, що спеціалізується на транспортуванні газу, також у лідера лікерогорільчаного сектора ринку Сумського регіону ТОВ «Горобина», в обласній санітарно-епідеміологічній станції, та на багатьох інших підприємствах Нашого регіону.

Спілка Автоматизаторів Бізнесу

«Спілка Автоматизаторів Бізнесу» (САБ) – громадська організація, що об’єднує професіоналів у галузі автоматизації бізнесу, зацікавлених у розвитку сучасних інформаційних технологій, їх популяризації та ефективного використання у різних галузях економіки.

Головна мета САБ – сприяння створенню нових інформаційних систем для автоматизації підприємств, забезпечення якісного супроводу та впровадження таких систем, розширення мережі професійних компаній з автоматизації бізнесу, навчальна та просвітницька робота.
САБ стежить за якістю послуг, що надаються учасниками, для цього вироблена єдина система стандартів якості роботи та просування послуг у сфері автоматизації.
Члени САБ – це близько 500 висококваліфікованих команд спеціалістів, які забезпечують якісне впровадження, супровід та підтримку сучасних систем автоматизації бізнесу.
На рахунку компаній-учасників САБ сотні тисяч успішних проектів, на сьогоднішній день вони надають сервіси з супроводу та підтримки понад 300 тисяч українських організацій.
Члени САБ беруть активну участь у розвитку програм автоматизації бізнесу, покращенні якості послуг та сервісів інформаційно-технологічного супроводу користувачів (ІТС), у підвищенні компетенцій фахівців та користувачів через навчання та вивчення методичної підтримки.
Багато компаній мають досвід впровадження ERP-систем на виробничих компаніях, є центрами з компетенцій у різних напрямках автоматизації.

Програмний продукт

Програмний продукт лінійки «BAS», який ви придбали, – частина автоматизованої системи для підтримки процесів обліку та управління. Кожна автоматизована система потребує обслуговування та оновлення. Обслуговування автоматизованої системи «BAS» включає: консультації користувача для оптимального використання системи, налаштування програмного забезпечення, допрограмування відповідно до змін у процесах основної діяльності підприємства, оновлення та багато інших сервісів.

Однією із причин необхідності обслуговування продуктів лінійки «BAS» є зміни законодавчих правил щодо податкового обліку. Іншим важливим моментом є випуск оновлень продуктів «BAS» з метою вдосконалення та додавання нових можливостей автоматизованої системи, а також виправлення та оптимізації існуючого функціоналу відповідно до побажань та досвіду користувачів та розробників.


Супровід забезпечує злагоджену безперервну роботу автоматизованої системи для обліку та управління на базі. Відсутність такого сервісу знижує продуктивність системи і в якийсь момент часу призводить до непрацездатності, простоїв та суттєвих матеріальних втрат.


Регулярний супровід

Регулярне супроводження включає комплекс послуг із супроводу систем на базі «BAS» від компанії НВN «КІТ». Користувачам пропонуються різні варіанти супроводу залежно від масштабів та складності облікових систем.


Віддалений супровід

Зручна технологія підтримки користувачів, що має ряд переваг: єдине вікно з усіх питань, з’єднання зі спеціалістом підтримки в один клік, доступні всі необхідні функції-голосовий зв’язок, передача файлів, віддалений доступ до робочого комп’ютера та ін.


Лінія консультацій

Можливість отримання швидкої та якісної відповіді на будь-яке питання щодо роботи програми, організації та ведення обліку від фахівців.

Лист керівнику

У цьому розділі Ви можете залишити побажання, пропозицію, подяку або скаргу щодо послуг супроводу. Ми неодмінно опрацюємо та врахуємо ваші коментарі, відповімо про виконану роботу і, таким чином, покращимо якість послуг надання технічної підтримки.

ІТС

Всім користувачам важливо, щоб програма відповідала вимогам законодавства, а працювати з нею було зручно та просто. Укладання договору інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) якраз і є таким способом комплексної підтримки.
Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) – це комплексна підтримка, яку фірми члени САБ надають користувачам програм «BAS».

Підтримка здійснюється за договором супроводу ІТС. Тип цього договору визначає обсяг сервісів, які отримує користувач, а також перелік доступних розділів інформаційної системи ІТС. Найбільш зручним для користувачів є обслуговування за договором ІТС рівня ПРОФ.
Тип договору ІТС визначає обсяг сервісів, які отримує користувач, а також перелік доступних розділів Інформаційної системи ІТС.
Перелік усіх сервісів, що надаються у рамках договору ІТС, опубліковано на Порталі ІТС.
Важливою особливістю договору ІТС є те, що вартість такого договору значно нижча, ніж вартість кожного сервісу, що надається в його рамках.
Сервіс «Інформаційна система ІТС» включений у рамки договору ІТС. Докладніше про сервіс описано в розділі «Інформаційна система ІТС».

Укладаючи договір ІТС, кожен користувач отримає:

— упевненість у легальності отриманих оновлень програмних продуктів фірми;

— можливість використовувати всі знання та досвід, накопичені методистами та експертами в галузі бухгалтерського обліку, оподаткування, кадрового обліку;

— матеріали щодо ефективної роботи у програмах з максимальним використанням потужного функціоналу, закладеного розробниками у систему «BAS»;

— інформацію про зміни законодавства та їх відображення у програмах;

— персональні консультації у провідних експертів, аудиторів, методистів та розробників фірми;

— кваліфіковану допомогу з встановлення, оновлення програм та підключення всіх інформаційних ресурсів;

— доступ до записів лекцій, проведених методистами та фахівцями у «Лекторії», а також можливість відвідувати лекції особисто;

— можливість одним кліком надсилати звітність прямо з програми;

— функціонал з обміну електронними рахунками-фактурами та іншими документами безпосередньо у «BAS»;

— безпечний та надійний доступ до офісних програм на платформі «BAS» з будь-якої точки світу;

— можливість миттєво звертатися до потрібного спеціаліста обслуговуючої компанії для отримання технічної підтримки, консультацій та навчання;

— можливість захищати бази даних від непередбачених ситуацій на віддалених серверах у «хмарному» сховищі.


BAS Бухгалтерія

Оптимальне рішення для автоматизації обліку організацій, що займаються різними видами діяльності

BAS Малий бізнес

Комплексне рішення, що охоплює ключові вектори управління та обліку

BAS Бухгалтерія КОРП

Потужний інструмент реалізації кадрової політики підприємства

BAS Комплексне управління підприємством

Сучасний інструмент підвищення ефективності бізнесу торговельного підприємства

BAS Комплексне управління паливним підприємством

Комплексне рішення для автоматизації завдань управління та обліку на підприємствах

Корпоративний інструментальний пакет

Допоможе підвищити продуктивність, масштабованість та надійність інформаційних систем

Закрыть меню